ΕΧΕΤΕ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΒΑΡΙΑ ΣΕΛΙΔΑ. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 500 TERABYTE ΚΑΙ ΑΝΩ. "VARIMAGKAS" ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΣΤΟ INTERNET. ΤΟ ΠΙΟ ΜΠΕΣΑΛΙΔΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.

31 Ιαν 2011

Να εξηγιόμαστε για να μην παρεξηγιόμαστε

Τι σημαίνει για το blog η λέξη "varimagkas".
Η λέξη "varimagkas" για αυτό το ιστολόγιο σημαίνει μάγκας, και μάγκας σημαίνει Αντρας, με το Α κεφαλαίο.Η λέξη αυτή δεν ταυτοποιεί εμένα.Τι είμαι εγω;Τίποτα.Δεν είμαι τίποτα χωρίς εσάς.Οταν λέω "varimagkas" λοιπόν βάζω μπροστά όλους εσάς,βάζω μπροστά τον άντρα,τον μάγκα.Αυτό το ιστολόγιο είναι δικό σας και εγώ απλά το μέσο για να ακουστεί η φωνή σας.Μην παρακολουθείται απλά λοιπόν τι θα γράψω εγώ και συμμετέχετε.Το να παρακολουθείς απλά είναι εύκολο.Δέχτηκα αρκετά email που λένε "και ποιός είσαι εσύ" και "ισα ρε βαρύμαγκα" και διάφορα άλλα.Προφανώς μερικοί δεν έχουν πιάσει το νόημα.Δεν το παίζω ούτε βαρύ πεπόνι,ούτε πιο μάγκας απο το καθέναν.
Αυτά τα ολίγα.Δεν μπορώ να τα εξηγήσω καλύτερα διότι όπως είπα σε προηγούμενη ανάρτηση δεν τυγχάνω ανωτέρας μορφώσεως.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ "varimagkas"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου