ΕΧΕΤΕ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΒΑΡΙΑ ΣΕΛΙΔΑ. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 500 TERABYTE ΚΑΙ ΑΝΩ. "VARIMAGKAS" ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΣΤΟ INTERNET. ΤΟ ΠΙΟ ΜΠΕΣΑΛΙΔΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.

27 Ιαν 2011

Πατάς χορδές παράξενες

Μου εστάλη μήνυμα από αναγνώστη ο οποίος διατηρεί και δικό του ιστολόγιο.Λόγω του ότι αυτό είναι μεγάλη τιμή για τον "varimagkas" το δημοσιεύω κρατώντας όμως την ανωνυμία του φίλου μας διότι δεν ξέρω αν επιθυμεί να εμφανιστούν τα στοιχεία του.
Το email που εστάλει είναι το εξής:
Καλησπέρα τι να σου γράψω τώρα έχεις δύο ανθρώπους μέσα στην σελίδα που γουστάρω τρελά Μαργαρίτη , Ζαγοραίο και το χειρότερο το εντελαμαγκεν είναι το τραγούδι που χορεύω ,πατάς χορδές παράξενες ,να είσαι καλά συνέχισε έτσι μας δίνειςς κάτι διαφορετικό εγώ ασχολούμε με κατι άλλο στην σελίδα μου θα τα πουμε ξανά ελπίζω από κοντά να ποιούμε κανάνα μπουκαλάκι στου Μαργαριτη
Ευχαριστώ φίλε μου για τα καλά σου λόγια.Ανεβάζεις τον "varimagkas" πολύ και συγχρόνως του βάζεις ένα βάρος στις πλάτες για μεγαλύτερη προσπάθεια!
Να ξέρεις ότι παρακολουθώ και εγώ το ιστολόγιό σου που είναι επίσης πολύ καλό.Οτι επιθυμείς εδώ είμαι.Ο "varimagkas" εκτιμά και δεν ξεχνά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου